Valokuvien etsintäkuulutus

22.6.2017

Haluatko kuvasi näkyviin Siirtolapuutarhaliiton kalenteriin 2018? Tai oletko kuvannut herkullisen ötökän, ja kuvassa olisi ainesta Siirtolapuutarha-lehden valokuvauskilpailuun? Lähetä kuvasi viimeistään 21.7. liiton toimistoon (info@siirtolapuutarhaliitto.fi).

Kalenteri

Siirtolapuutarhaliiton kalenteriin 2018 tarvitaan 12 kuvaa, eri alueilta ja eri vuodenajoilta. Kuvissa saa olla mökkejä, maisemaa, yksityiskohtia – ihan mitä tahansa. Ainoa kriteeri kuville on se, että ne ovat digitaalisessa muodossa ja että niiden tarkkuus on painotarkoitukseen riittävä (vähintään 300 dpi). Jos kuvissa esiintyy henkilöitä, niin varmistathan kuvassa olevalta että kuvaa saa käyttää kalenterissa.

Kalenterissa kerrotaan miltä alueelta kuva on otettu sekä myös kuvaajan nimi. Kuvia saatetaan joutua rajaamaan painoteknisistä syistä. Kiitokseksi kuvista saat veloituksetta kaksi kalenteria, joissa ottamiasi kuvia.

Liiton kalenteri on monelle viljelijälle tärkeä perinne. Kalenteri lähetetään myös liiton joulutoivotuksen kera mm. kaikkien Kansainvälisen Siirtolapuutarhaliiton jäsenmaiden puheenjohtajille.

Valokuvakilpailu

Bongaa ihmeellisen ihana ötökkä puutarhastasi.

Siirtolapuutarha-lehden valokuvauskilpailun aihe on tänä vuonna ötökät. Puutahassa kipittäviä, lehdillä lekottelevia ja ilmassa lenteleviä hyönteisiä näkyy päivittäin.

Ota kauniista tai kummallisesta ötökästä kuvia ja osallistu vuoden 2017 valokuvakilpailuun.

Kilpailun säännöt löydät tuoreimmasta Siirtolapuutarha-lehdestä.