Untitled Document

Suomen Siirtolapuutarhaliitto ry

Suomen Siirtolapuutarhaliitto ry. on poliittisesti sitoutumaton järjestö, joka edistää ja kehittää maamme siirtolapuutarhatoimintaa. Vuonna 1930 perustettu liitto toimii tiiviissä yhteistyössä sekä ympäri Suomen olevien jäsenyhdistystensä että Kansainvälisen siirtolapuutarhaliiton kanssa.

Näiltä sivuilta löydät monipuolista tietoa siirtolapuutarhatoiminnasta, liiton jäsenilleen tarjoamista palveluista sekä ainutlaatuisesta Siirtolapuutarha-lehdestä. Sivujen linkkien kautta voit tutustua kaikkiin jäsenyhdistyksiimme sekä sisarliittoihimme ympäri Euroopan.

SIIRTOLAPUUTARHA – ainulaatuinen siirtolapuutarhureiden oma lehti jo 87 vuoden ajan
Lehden sisältö koostuu puutarhasta, rakentamisesta, mökkeilystä, ihmissuhteista, ruoasta, sisustamisesta ja alan kuulumisista. Lehti on yleisaikakauslehti ja samalla siirtolapuutarhureiden neuvonantaja ja edunvalvoja. Lehdessä on kiinnostavia asiantuntija-artikkeleita mm. puutarhanhoidosta, ekologisuudesta, rakentamisesta, sisustamisesta ja alan uutuuksista.
Aikakausmedia ry:n Edit-kilpailussa Siirtolapuutarha valittiin Vuoden 2020 ammatti- ja järjestömediaksi.
Liiton jäsenyhdistysten viljelijät saavat viisi kertaa vuodessa ilmestyvän lehden jäsenetuna. Muut voivat tilata lehden - joko kestotilauksena tai määräaikaisena tilauksena.
LEHDEN TEEMAT 2022:
1/22                   Luonto, ekologinen mökki
2/22                   Monimuotoinen puutarha
3/22                   Rentoudu mökillä
4/22                   Valmistaudu kevääseen
5/22                   Remontoi, rakenna, nikkaroi

Oletko myymässä mökkiä? Tutustu  'Siirtolapuutarhamökin myynnin opas' -julkaisuun.
Jos haluat ostaa itsellesi siirtolapuutarhamökin, niin tutustu tämän sivuston osioon Mökkiläiseksi

Auta Siirtolapuutarha-lehden toimitusta ja anna palautetta.

Mikä oli mielestäsi tuoreimman lehden paras juttu? Kerro mielipiteesi sähköpostilla siirtolapuutarhalehti@gmail.com.
Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan 30 €:n S-ryhmän lahjakortti.

Lepaan kurssi 2022

Lisätietoja kurssista ja linkin ilmoittautumislomakkeelle löydät täältä. Kurssi on TÄYNNÄ, mutta voit ilmoittautua jonoon peruutusten varalta.

Yhdistystoiminnan kurssi la 19.3.2022 Helsingissä

Lisätietoja kurssista ja linkin ilmoittautumislomakkeelle löydät täältä. Kurssi on tarkoitettu liiton jäsenyhdisten toimihenkilöille.

Koostewebinaari SSpl:n kesän alueellisista kursseista ja puutarhakävelyistä.

Tilaa tallenne ja aineisto täältä

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.