Helsinkiläiset ja vantaalaiset tervetulleita mökkeilemään Espooseen

4.6.2016

Espoon siirtolapuutarhayhdistyksen tiedote 17.5.2016

Espoon siirtolapuutarhayhdistys päätti kevätkokouksessaan, että myös muut kuin Espoossa ja Kauniaisissa asuvat ovat tervetulleita mukaan yhdistyksen toteuttamille siirtolapuutarha-alueille. Parhaillaan yhdistys kerää mukaantulijoita Niipperiin toteutettavalle, 68 mökin kokoiselle alueelle.

Alkuun lähdimme toteuttamaan mökkialuetta vain espoolaisjäsenten voimin, mutta mieluummin keräämme tämän alueen nopeasti täyteen ja ryhdymme suunnittelemaan uusia alueita. Lisäksi saimme runsaasti yhteydenottoja Helsingistä ja Vantaalta, ja päätimme harrastaa hyvää naapuruutta, toteaa Espoon siirtolapuutarhayhdistys varapuheenjohtaja Tony Hagerlund.

Noin puolet Niipperin alueelle tulijoista on jo kasassa, joten mukaan ehtii vielä. Kovinkaan pitkään ei silti kannata odottaa, sillä ryhmä täydentyy kovaa vauhtia.

Titi Uimonen valittiin Espoon siirtolapuutarhayhdistyksen puheenjohtajaksi. Yhdistyksen varapuheenjohtajana jatkaa Tony Hagerlund ja hallituksen jäseninä Tiina Sonninen ja Sanna Iivonen.

Espoon siirtolapuutarhayhdistyksessä on tehty vuosien ajan hartiavoimin töitä sen eteen, että Espooseen kaavoitettaisiin uusia siirtolapuutarha-alueita. Nyt ensimmäinen uusi alue on lähellä toteutumistaan.

Lisätietoja:
Tony Hagerlund, Espoon siirtolapuutarhayhdistyksen varapuheenjohtaja,
p. 050 544 3323

Espoon siirtolapuutarhayhdistyksellä on kaksi tavoitetta: edistää espoolaista siirtolapuutarhatoimintaa sekä edesauttaa uusien siirtolapuutarha-alueiden kaavoittamista. Yhdistys pyrkii myös toteuttamaan uusia siirtolapuutarha-alueita Espooseen.