Lepaan kurssin 2020 ilmoittautuminen on avattu

1.11.2019

Siirtolapuutarhaliiton perinteinen Lepaan kurssi siirtolapuutarhureille järjestetään seuraavan kerran 20.-24.4.2020.

Ilmoittautuminen Lepaan kurssille 2020 on avattu.

Tervetuloa mukaan siirtolapuutarhureille räätälöidylle kurssille!

Lisätietoa kurssista ja linkin ilmoittautumislomakkeelle löydät kurssisivulta. Ilmoittautua voi ainoastaan nettisivun lomakkeella - ei siis puhelimitse tai sähköpostitse.

Kurssille otetaan enintään 25 osallistujaa - periaatteella yksi osallistuja per palsta. Kurssi on ensisijaisesti tarkoitettu liiton jäsenyhdisten viljelijöille, ja heidän kurssiviikkoa liitto tukee rahallisesti jäsenetuna. Osallistumismaksu on 133 euroa ja se sisältää opetuksen, opetusmateriaalit, opintotodistuksen, täysihoidon (aamiainen, lounas ja päivällinen) sekä majoituksen 2 hengen huoneessa (oppilaitosmajoitus). Kurssilaisille on tarjolla rajallinen määrä 1 hengen huoneita lisämaksusta 50 euroa/koulutusjakso.

Kurssille hyväksytään myös rajallinen määrä liiton ei-jäsenyhdisten siirtolapuutarhaviljelijöitä. Ei-jäsenyhdistysten viljelijöiden osallistumismaksu on omakustannushinta 290 euroa.

Sitovat ilmoittautumiset nettilomakkeella 24.2.2020 menessä. Kurssille hyväksytyt saavat maaliskuun alussa sähköpostitse kurssikirjeen sekä laskun osallistumismaksustaan.